Friday, January 1, 2010

nak tau kenapa aku dah malas nk update blog

Ade lelaki moron yang tak reti makne privacy. Kalau kau dah baca blog aku, tau2 sendiri cukup la... takyah la nk bgtau semua org ceta aku. Kau byk buat taik dgn aku, pastu mcm aku la byk hal... sampai tak bercakap dgn aku, kerja aku pon ko pass kt org lain.... pastu kau nk bace blog aku, mcm ko tau sgt aku macam mana kan? Ceta kt blog ok jugak lagi, bende2 pnc kat opis pon ko nak nyampai2 kat org apasal? nak sangat ke aku buat report!!! badan kau mmg besar, tp dunia ni kecik je.

aku benci lelaki kepochi yang mulut besar tp anu kecik!! jantan tak tau malu!! g mampos!!!!!

ye, aku mmg marah sbb aku rase privacy aku telah di invade.

4 comments:

•♥• Mrs RR •♥• said...

be kewl rahmah.. kdg2 mmg ramai sakit hati biler tngk kita lebih.. org mcm nie; wat booo layannn jer..

jgn letakkn diri kita sama taraf dgn org yg buat keja sambilan jd stalker x brgaji.. haha! ;)

[siti] said...

huhuhu. tp mmg hangen gile la Ta.. bende2 pnc kat office mcm Rahmah punya loan ke semua die nk keco ceta kt org, as if die mmg tau a lot bout me. Ntah ape gile, kite pon tak paham.

Yup, he is so not my league pon. Tapi kalo die lelebey, i wouldn't hesitate to make complains pada yang berkenaan.

~│CatWoman│~ said...

wowowowo...sangat marah nampak gayanye nih!
sabaw geng...
memang akan ada manusia yang cenggini...
dun wori, kalau die lelebey bagitaw je keh! haha...jom kite kerjakan die sesame!(wah2, cam berani benaw je aku nih! hahaha)

aM said...

i like ur style!!