Saturday, November 8, 2008

tagged

Aku sangat bizi hari ni. Konon nk tolong ayah bikin dapur. owh.. ayah aku buat satu dapur kat blkg ni. Dulu area tu kosong la.. ade pangkin kecik, kalo kenduri2 org pompuan dok situ reramai kupas bawang ke ape ke. Menurut mak, nt die nk pasang dapur mcm restoren tu. dapur besar. wuhuuu.. makin best la aku. Tapi lately ni aku mcm tade mase nak memasak ar.. sedey...

Sangap aku ngadap laptop dr mlm td. Byk kije nk kene setel. Kelas pon aku mintak g esok. Tapi dalam sangap2 aku nk menaip dan menghadap semua ni... penat gak. Aku pon terpk ade org tag aku. Hahaha. ni la tag dr mai dgn ann.


1) List down 15 weird things / habits / little known facts about your self .
2) Tag 10 people and not tagging back

1. aku suke korek telinga, dgn cotton bud. Boleh kata hari2 aku korek telinga. Ade org kate tak baik habit ni, kite kene biar telinga tu at least sehari due. tp ntah, aku kalo sehari tak korek, start la gatal semacam.

2. aku seorang yang manje dan suke memanjekan. hahaha. *please take note* hahahaha

3. I'm an optimist, tp bile masa aku jd pesimist, it can be really bad. dan aku tak suke bile aku dah start jd pesimist.

4. i'm a thinker. i think think think. aku suke problem solving.

5. agak cepat boring. kecuali kalau betol2 suke.

6. tak konsisten. hahahaha. related pada perkara no 5 di atas.

7. aku tdo secara statik. kalo nk pusing kanan ke kiri ke, aku gerak tp still in the same spot. jadi mungkin aku sesuai dgn orang yang tdo lasak kot. huhuhuhu.

8. mood aku mudah berubah.

9. aku suke makan sayur. mesti nak ade sayur kalo makan.

10. aku ade masalah susah tdo.

11. family always comes first.

12. hati tisu.


ape lagi ek?


13. kuat defend orang.

14. sangat2 suke batik. esp batik sutera. sgt2. aku pnah hutang dgn bapak aku bayo instalment 2 kali sbb berkenan dgn batik harga rm300 (dah jadi baju pon skrg. hehe)

ape eh.... haaaaa....

15. mase aku kecik.. umo a few months sampai umo setahun centu.. aku ade mcm beguk.. mcm bengkak tu... kat belah tengkuk kanan.. bawah pipi la.. sblh dagu. Arwah opah bawak berubat, org tu bikin rantai pakai terung pipit tu.. mase umo 3 tahun dah tade dah. Sampai skrg, kakak aku kadang2 panggil aku doyot. huhuhu. tp tu ceta mase kecik2 la.



nak tag sape eh?

tag:
1. hami
2. chacha
3. cemut
4. lindosh
5. intan
6. reen
7. doyok
8. ziefa
9. ekin
10. jidot

kalo korang nk buat la. aku men taruk je list ni. hahaha.

No comments: