Thursday, July 2, 2009

Essence of human


uiceh... title mmg takleh blah. hehehe.

I love taking portraits. Bagi aku pada potret seseorang kita boleh tgk mcm2 emosi dan essence di dlm diri seseorang tu. Hari ni kt opis aku telah beri khidmat sosial secara sukarela, mengambil gambar untuk sistem HR yang baru. Sbnrnye, dah lama juga kiotrang mintak gambar passport dr staff, tp biasa la... ada yang cuti lama, ada juga yang takde gambar. Takkan nk g kedai bayo 10 hengget semata2 sbb nk kasik gambar kan?

Tak la ramai yang dtg menyerah diri (hehehehe), aku enjoy amik gambar diorang dan aku harap diorang pun enjoy dgn gambar diorang. Tp gambar2 ni tak cuci pun, just softcopy for the system. And aku pon xde kasik diorang gambar ni. kalo nk kene bayo. hehehe.

Gambar aku kat tgh tu di candid oleh budak opis aku. Aku suro die amik gamba aku, die g candid plak. Chet!! tp mcm comel plak (matila perasan).

Gambar2 masa bengkel ahad hari tu aku dah edit. Kat facebook dah upload. Kt photoblog aku nnt la aku upload.


comel tak ai.~*

2 comments:

Mohd Ahmad Ferk said...

ye la..
biar aku kate..
ko comey..
jgn kembang oke?
hehehe!

[siti] said...

hehehe. mekasey!!