Friday, September 18, 2009

Salam Aidilfitri , 1 Syawal 1430 Hijrah

Klik untuk view kad besar


Salam Aidilfitri Maaf Zahir & Batin to all.

Sejujurnya aku belum ready nk raya, mcm sayu pula Ramadhan dah nak berlalu. Harapnya dapatlah jumpa lagi Ramadhan tahun depan, InsyaAllah.

Walau apepun, still, aku akan bergumbira di hari raya, menyambut kemenangan umat Islam berpuasa selama sebulan. Hehehe.. gile bz skrg, bz buat mcm2. Nnt raye lg la bz. Jadi, sebelum aku menjadi super bz, aku pun bikin la e-card raya ni cepat2 untuk tatapan korang semua. Kad ni sbnrnye aku ambil gambar ketupat tu last year, ingat tak entry ni? aku telah editkan gambar tu menjadi mcm water colour effect gtu. Huhuhu.

Ok la.. pada yang balik kampung, hati2 drive. Naik bas, baik2 naik bas. Makan jangan overloaded. Ape lagi... duit raye jangan lupe kasik gue. hehehehe.

k la.. nk titun. Salam....

No comments: