Sunday, July 19, 2009

Family Dinner

Dah lama tak memasak. Ari ni aku rase mcm nk masak. Last week ade beli rosemary dkt Jusco, so, aku nk masak Lemon Rosemary Grilled Chicken la.

So, aku pon sms la kat semua abang2 aku ajak menerai ayam aku kali ni. Alhamdulillah ayam ku berjayas!! yess....

Utk dinner mlm ni, aku masak Lemon Rosemary Grilled Chicken, Lazy Mashed Potatoes dgn Coleslaw. Simple2 je. Yang penting habes licin semuanya. Hoho!!~








*aku bukan xnk update ceta Padang, tp tiap kali nk upload gambar2, ade je problem dgn bolgspot ni. haih!!

6 comments:

MOLY said...

sedapnyaaaaaaaaaa !!
sila share recipe

macey !
:D

Miss Reen said...

adehhh... kebulur tgk gambo ayam nie

Mohd Ahmad Ferk said...

wah!
itu sekor ayam ke?
nape kecik?
ko beli anak ayam ke?
haih!

[siti] said...

kecik? kalau ko tgk saiz sbnr baru ko tau betape besarnye ayam tu. oven dan tray tu bukan jenis yang kecik ye. hehe.

Acaii Jawe said...

Ti, ko buat aku lapo gila ni,huhu...

[siti] said...

uhuhuhu.. nnt mintak org rumah masak sedap2 ye caii.