Wednesday, June 18, 2008

awaiting for...

mesti ade org pelik apa yang aku slalu bzkan skrg kan?
hehehe..

aku in progress of my "KotakHati". Ape tu KotakHati? haaa... nnt aku dah launch, i'll surely let u guys know.

Now my new baby still in progress. I'm selecting only the best for the preview. Maybe tak hebat sgt la, but still, considering it's my own susah payah.. i can say i'm damn proud of it. :D

bz dgn projek raya juga. Mak aku kate apesal aku nk buat byk sangat benda ni? Well, since aku dah single... takde ektibiti deting atau bergayut atau sms utk dijalankan, better aku carik duit kan? opis ni pon makin lama makin.. hm.. ntah la.. susah nk ckp. sesak dade tiap kali pk. So, cari la duit extra kat bumi Tuhan yang luas terbentang ni.

Aku bukan org senang, bkn dtg dari family senang.. yang waktu belajar dah boleh bawa kereta g kelas. Baru grad dah ade kerja menanti hasil bantuan kabel kuat parents masing2. I can say i'm proud to own stuff with my own hardship. And with KotakHati, i wish i'll be much prouder.

Tunggu ye kawan2. Nnt dah launch aku kasik spesel promo utk u guys.

*senyum lebar2*

2 comments:

hUmmY said...

weheee~

aku da tgk da kotakhati tu!

nice!

[siti] said...

weheee jugak
hahaha.. ok la, kire sneak preview la ek.

nnt dah fully uploaded, aku announce and kire launch skali la. :D