Thursday, June 26, 2008

hahaha

giler poyo siang tadi kata nk g gym. makin petang makin rasa sakit badan akibat hayunan maut raket skuasy smlm. hahaha. sampai skrg peha, lengan kanan.. still aching giler babas. tapi kental lagi balik jln kaki dr opis ke bus stand sana. :))

tp aku kene regularkan diri jugak g bersenam free kat gym affin bank tu. ye la... ari tu aku try angkat lens IS pon dah berat mcm dumbell. kalo L lens, tamau imagine la. stamina pon makin sempot sejak badan naik ni. *geleng kepala*

2-3 mlm ni aku dok kerjakan editing utk album zana. boleh la tibe2 bakal bapak mertua dia pun nk satu album, jadi ade 2 album la. tak kesot la, janji bayar.

bos hero tamil aku nk cuti panjang bln 7 ni, cuti exam. huhu, gumbira sebentar la. Mlm ni ade bola. nak tgk sebab germany maen. tak jd tengok sbb dah penat dan esok kerja. jadi esok aje lah kite bace result nya. Germany masuk final, amin.



*td aku masak meggi berapi. syiok. dah lama tak layan meggi*

3 comments:

Unknown said...

dah ada keje part time la boring ko kan.. idop bertambah seri ehehe

[siti] said...

huhuhuh.. jiwe kaco mmg kene cari 'part time' byk2. kasi die bz siket.

cemut said...

iskkk kalao posa2 ni..megi pun ase cam bes gileeeeeeeeeeeeeeeeeeee je!!
HAHAHA.