Sunday, May 10, 2009

A brief updates

Hari Khamis hari tu aku baru balik dr misi landscape ke Cherating bersama a few photographers termasuk beberapa nama besar dlm dunia photography seperti Jaggat (well-known sport photographer), Din aka Putera Pawaka (OP wedding Mawi n Ekin), Hakim, Adhadi dan lain2. Journey yang sgt syok, dan sgt2 berharga buat aku. Tak rugi aku amik cuti 2 hari. Hehehehe.

Dari mula planning aku dah ajak Leen, my beloved besfren, to join us. Tp die mcm malas2 n byk kerja katanya. Tapi last minute (hari Isnin sblm bertolak) die kata nk join on Thursday before hari buruh dan confirm btul2 on the Monday sblm pegi. Alhamdulillah, mmg rezeki aku utk ke Cherating, sbb one of the ladies participant tarik diri last minit (I dun wish to talk about this anymore). Kalau Leen xg, aku pon tanak g la.. gile ke kalo aku sorang je pompuan, 10 lelaki? Huhuhuhu. Bak kata Leen, her instinct to go very strong. Selamat aku, huhuhuhu.

Gambar2 Cherating ada.... tp nnt aku share la. Masih byk mende nk setel n 'hutang' nak kene bayo. Adeh!!

Aku ade bukak satu blog lain, esp utk photography. U guys boleh view my phtoblog at http://sitimansor.blogspot.com/. Latest aku ade tunjuk contoh gambar yang di remove kan eye bag nye. wallah... tak sangka aku berjaya!! hehehehe.

Esok aku ade outing untuk makro and potrait. Haih, makin bertambah la hutang gambar kan? Hehehehe. Aku akan cuba untuk buat and siapkan secepat mungkin. :)

Oh, hari ni Imran cabut gigi. Pagi2 dah melalak2. Eksyen lebih, tp penakut. Hahaha. Ni gambar Imran dah rongak, dgn muke yang beruam2.

No comments: