Tuesday, July 29, 2008

dah abes.~*

finally, sindarela dah abes. well, a reason why aku tak suke tgk drama is once dah tgk, nak tengok and follow sampai habis. And, sindarela dah abes, i just dun want to get caught in yet another drama lagi. tidak mau terjebak. hahaha.

hm.. ending yang ok la. not very typical, even tak sgt shocking, but at least aku tak expect that ending nya mcm tu (except that haidar and rania reunite). Tapi part yang aku akan paling ingat, is "u're not enough man for me" (since my ex leave me, one of the reason is he's afraid to have a future with me since die terlalu look down over himself. what to do!).. and cinta tak semestinya bersatu.. terutamanya first love. haha. ape la aku ni.

ok, mmg Ayeh is not my first bf. But he's my first true/real love la. He's my bf yang i can proudly declare to my friend's (not kekasih gelapku okeh), i can go out with him without guilt or anything cos he's my guy and i'm his girl (not anybody's bf or hubby or whatever), i simply enjoyed ever single moment spent with him... the jalan2 naik motor around KL, sigh seeing Eye On Malaysia, naik kereta pusing2 sambil yell 'yeaahaaa' kat BTS, tgk wayang kat MBO Ampang and layan lagu chacha sambil tunggu wayang start, shopping baju and seluar die time raya sampai kaki naik sengal, duduk tepi jalan makan stimbot untuk buka puasa (aku tak pernah makan stimbot tepi jalan sblm aku kenal dia). Byk lagi la.. perkara2 yang aku mmg tak pernah buat dgn sesape sblm ni. hehe.

Kenapa aku bukak balik ceta Ayeh? Sbb 21 Julai hari tu genap setahun aku kenal die. I mean, first time aku jumpe face to face secara keluar bersama (sblm ni kalo jumpe tu mase gath ke, atau borak kt chat, sms dsb). Aku still ingat die pakai tshirt kaler turqoise dgn cap tennis kaler turqoise gak. Aku pakai blouse cekelat dgn tudung cream. Makan KFC kat Ampang Point. Hm... dan masa 21 Julai ari tu aku demam panas 2 hari... tak sempat nk pk and kenang pertemuan aku dulu tu. pk demam n kerja berlambak kat opis je.. and gambar2 yang blom edit.. and a few other things (wah.. byk sgt la mende nyer nk pk). hehe

ape pon.. aku rasa agak glad... sbb aku boleh menaip bende soppy2 ni tanpa rasa sedih pilu mcm biasa. wah.. satu perkembangan. adakah ini bermakna aku dah bley move on dan lupakan dia? ntah aih... tp aku rase kool je skrg. hehe. nnt time hormon dtg balik wallahualam la plak. Apa pun I'm enjoying the moment of no-stress-while-thinking-about-him. Yeay.. perkembangan sihat!!~

merapu lagi aku ni. hm.. aku ade ambil a few gambar recently. A few projects, and projek stacy pon byk aku blom edit. adeh.

Bulan 8 ni aku nk buat kempen. haaa.. kempen ape? nnt dah masuk bulan 8 aku ceta sket pasal kempem kesihatan aku ni. hahaha.

k la... thanks to kawan2 yang selalu doakan jiwa aku tenang and boleh lupakan dia. Aku harap one day aku btul2 boleh lupakan dia dan buat mcm biasa, InsyaAllah...

*senyum lagi. cik fynn dah nak kawen. aku bila lagi?*

No comments: