Tuesday, July 1, 2008

ke williams

aku baru balik dr williams dengan Leen. Aku order beef blue cheese pasta, leen order nasi goreng ketam, siap ade udang besar tu. air ribena blended. aku mintak kecik, skal die hantar besar. Leen plak bley ckp takpelah.. share2. ye lah, last2 mcm nk terbelahak menghabeskan air tu. hahahaha.

sblm jumpa leen ade training netball. Sabtu ni dah tournament. next training hari rabu and khamis last training. Esok aku nak men skuasy, latihan menguatkan kaki (onon2nye). hahahahahaha.

Bos hero tamil start cuti esok. Kak Aishah kata jangan dtg lambat. Tp skrg baru balik melepak, blom tdo lagik. hahahaha. InsyaAllah boleh.

Bercerita tentang williams will always remind me of ayeh. Aku pernah ajak die g sana. Time tu dah hujung2 gak. Mcm2 alasan la.. dia kata kalau nk g sana kene g malam, aku kan susah nk balik kalau keluar mlm. Aisey, mula2 courting boleh je hantar aku sampai rumah... dah time tu, ajak kuar dating pon byk reason. Kalau boleh nk suruh aku dtg rumah die, then pandai2 balik sendiri. lelaki kan. malas nk ckp lah.

Hahaha. bile aku nk move on ni.

*aku nk beli stock perl kacip fatima byk2 la.. simpan kt rumah. 2-3 menjak ni byk guna energy btol.

1 comment:

Unknown said...

ahaha lelaki owh lelaki..

stetmen spatotnya.. "bila KITA nak move on?" wakaka