Saturday, July 12, 2008

hapdet sket

aku masih bz skrg ni. Even album untuk zana dah siap dan dah deliver (happy tgk die happy dgn album tu), netball pun dah abes, tp ade lagi athletic meet coming net saturday.

So, setiap petang next week InsyaAllah aku ade kat Kompleks Sukan Kg Pandan utk training. Aku masuk 3km walk and tug-of-war. wahahaha.. mati la jalan-jangan-bengkok-lutut sejauh 7 1/2 lap. Pingsan. Tp yakin boleh!!~

Next week aku exam. Hari Khamis, so cuti 2 hari je la. Rabu and Khamis. Assignment dpt B-. wahahaha.. kene score la final nih. Tp, cuti2, exam2, kene gak g traning. ari tu jalan 4 lap pun nak tercabut lutut aku. lps tu layan javelin. tak senonoh btol.. laen event yang masuk, lain event yang aku training. Hahahaha.

Hm.. esok g pd dgn family. Aku nak update pasal umah banjir and biawak besar masuk rumah!! tp gambar dlm lola lagik, so, nenanti la hapdet.

mau tdo dulu. sambung nenanti eh.

No comments: