Tuesday, February 5, 2008

Alhamdulillah..

Hm.. hari ni seperti byk perstiwa. Ahaha.. bukan la peristiwa.. tp a few things happen or occur or.. ape2 la.. meh kite tgk ape jadi ari ni.

Hm.. Aku dan ayeh kembali sihat (ayat tabley bla). Aku mohon keadaan ini akan terus berterusan dan semakin baik. Aku kena mula memahami kerjaya my love itu yang sudah makin bz skrg. :) saye sayang die.

Td mase lunch aku beli kamera. Ha.. meski pun bukan kamera idaman aku dslr itu.. hanya compact digital... kire ok la.. boleh aje aku ambik gamba kan. syukur alhamdulillah...

Aku dah bayar fees untuk join photoshoot banglo usang (outing dak2 sfcs). RM100, full payment trus. InsyaAllah 24hb nnt aku berjimba di sana berbekalkan dslr nikon d40 yang aku pinjam dr Reen (ai lebiu very strong bebeh). Aku akan jage kamera ko baek2, mcm anak sendiri. hehehehe.. InsyaAllah, fynn pun setuju nk tolong2 dr segi art directing.. kire direct model2 tu utk pose la. Encik Pencerita kata nnt nk meet up aku dan Fynn. Bakal dibincangkan nnt2.

Aku secara tiba2 disapa/diYM oleh dua org kawan lama aku, yang dah lama menyepi. Mula2 sha, besfren aku dr JB. Aku malas mahu cerita punca kami berjauhan. Namun yang pastinya, aku hepi sbb die bertegur dengan aku semula. Kami buat2 je bual2 mcm takde ape2 yang pernah berlaku. Mmg sedari dulunya mcm tu tiap kali gado. Tp aku rasa lega sbb dah beritahu die bahawa aku sudah berpunya. Hati aku bukan lagi milik die seperti dulu (cerita lama yang bodoh antara aku dgn die dulu. Aku pernah cinta mautan sama ini mamat). Lega, dan seronok..

Sorang lagi bob aka darah_satria. Mamat ni pon dulu close dgn aku. Masing2 mula bawa haluan masing2 dan sudah tak rapat mcm dulu. Tadi tiba2 die tegur di YM, bercerita tentang life barunya yang pada hemat aku jauh lebih baik. Alhamdulillah.. itu yang aku mahu dr kawan2 ku, perkhabaran bahawa semuanya baik2 saja.

Adik angkat kesayang ku si Mohd E'zham pun suda mula menegur. Diappsove aku di myspace. Moga2 ini permulaan yang baik untuk semuanya.

Aku masih teruja dengan kamera baru. Tp mcm tak syok tak leh nk dimanualkan sgt (aku sgt suka memanualkan benda. Fokus saja yang mahu auto, sbb mata rabun. Hahahaha.)

Skrg aku sedang tunggu kek coklatku siap dimasak/dikukus. Ada tempahan utk esok, 3 biji.

Ya Allah.. ku bersyukur di atas nikmat yang kau beri. Alhamdulillah, Ya Allah. Shukran jaziilan.

5 comments:

Qaseh Bidadari said...

semoga semua kembali normal...

mama nak kek sikit leh x???

Miss Reen said...

ingat tau..
jaga camera ku tau..
hahahaha...aku sayang weh camera cabuk..
anyway..ape2pun..smoga bahagia sentiasa bersama ko..
jaga ayeh bebaek tau!
aku sayang ayeh tuh cam kawan betol tau!
aku kenal ayeh dulu sblom kenal ko..
kan kan? ko aku kenalah lebeykan ayeh kan kan?
hahahahaha...jgn mawah ar...
ko pandai buat kek? aku ada idea jahat ini..
sbg upah camera..kasik la seketol kek cekelat yg kecik...kecik sudah la..aku nie idop sorang!
*eii..tak malunye aku..mintak kek kat orang...>.<

[siti] said...

miahahaha
bukan takat kek kecik, besar pon bley
tade hal la kalo kek tu
makan dgn ais krim sodap tau!!~

aku jage ayeh, itu dun worry lah.

MOLY said...

nih pergi candid syndrome nya kelas ke .. good for u cik siti ..

dan fynn yang anak pontianak ke ?? kalau yer .. oh itu kawan ku .. bagus kalau buat dia jadi model kamu .. she's good

;)

[siti] said...

oh cik lily
fyn itu class mate ku dulu
cuma mase sekelas tak bertegur
jumpa kat luar baru nk "owh i know you".
hahahaha..

ya ya.. outing CS. bes bes.