Monday, February 16, 2009

Ape sudah jadi sama Reza? Seperti kecacatan kekal yang perlu plastik surgery, kot.

Aku namakan barang2 yang aku sayang. Yeah call me psycho, pedulik ape aku. Reza is my Acer laptop.

Reza dah lame rosak, takleh on. Aku dok tangguh nk anto kedai. Malas la, nnt kene tipu je. Ape guna ade skendel kawan2 pandai godek kalau takde sorang pon bley tolong kan kan kan. hehehe.

yaaa... setelah digodek oleh Amir (hubby si Nana), inilah laporan bedah siasat tersebut.


ade burning mark dkt2 kipas kat mbo. uwargh!! menurut encik amir syafiq perlu hanto ke high point svc ctr acer yang terdekat. kos dijangkakan rm500 dan boleh mencecah rm800 dan ke atas. heh.

Jadi, nk repair ke nk beli baru (mak aih, ckp beli baru mcm rege laptop sebiji RM50 je). Bukan ape, penting ni laptop bagi aku. Walaupun aku ade pc desktop, tp aku still perlu laptop untuk kerja2an yang mobile2 ni. Adeh... sedey2...

so.. mac kawan2? to fruit kingdom shall we? ke vaio? terbang mencari mentari. think think think.

*aku agak2 mencuri2 mase due tige menjak ni. Interval routine sangat memancitkan dan melaparkan. aih.~*

No comments: