Saturday, February 21, 2009

banyak betul la nyamuk, mcm ada kempen derma darah

Tadi kt opis berkemas awal. Bukan berkemas awal sbb nk balik awal, tapi sbb ade nk buat renovation lagi *sigh*. seb bek aku bukan jenis mengumpul segala mak nike khazanah kt opis. Yup, aku ade byk toys tenggek atas cpu, tp sumbat2 barang2 aku semer 2 kotak je. Tu pun takde la padat. Barang2 aku ni termasukla file2 yang letak dlm side table skali. Siket je kan? hehehe.

Jadi, kul 4.30 ade yang dah start ngemas. Tapi aku masih ade siket2 keje nk kene setel, kul 5 baru aku start ngemas. Dah siap kemas, gossip2 sket dgn kakak opis then g gym. Seronok gym ptg ni sbb tak ramai org.

Leen ade mintak favour sket, ade projek baek pnyer. So, aku jumpe die kt KJ. Kitorang lepak kat Old Town White Coffee kt Kelana Mall (eh, ye ke name die Kelana Mall? ala.. between UNITAR dgn Giant KJ tu). Agak bengong wi-fi nyer. Nyamuk pun sgt byk. Leen naik berbintat2 badan. Aku plak, dah sampai rumah dok kire brape byk red-spots. hahaha!!~

Leen, how's the Krabi baybey? my passport expired next year laaaa.... so masih sempat mau ber Krabi ke berSing2 ke. Duit je takde. ahe.~*

Esok aku ade kelas. Esok juge aku kene jage rumah sbb parents and adik2 aku g Maran for ayah's event kat skolah yang die pnah ngajar, bg yang blom tau both my parents are ex-teacher. pencen oredi!!~. Esok juge mebi aku ade gambar menarik nk share. Bagi penggemar asam, jangan kecur2. da.~*

2 comments:

Anonymous said...

i feel lazy...huhuhu...krabi kene tunggu next sale by air asia...dh abis dh semalam...so kita kumpul jer la duit before our passport sama sama expired...hahahaha

[siti] said...

hahaha.. wokayh. ala, kite kumpul duit jom, nnt year end g christmas sale kt sing. bley jumpe org jaoooohhhhhhhhh.~*

tempat terjatuh lagikan di kenang. inikan pula tempat bermain. hahahahaha.~*