Monday, June 1, 2009

AKAR (satu rumpun-satu bahasa-satu nama)

Hari Jumaat minggu lepas aku telah berkesempatan untuk join event AKAR ni, dahulunya dikenali sebagai Layar Tanchap. First AKAR yang aku join (ni second AKAR), dulu Layar Tanchap ade juga join. Bukan join perform, join berhibur sambil ambil gambar. Seni juga, senifoto.

Aku uji skill low light aku. Hanya berbekalkan Lola dan 50mm. Aku bawak juga speedlight, tp tak syok la. AKAR kali ni tak ramai photographer join. Ada Amru, Sirreh dan Nurliey. Lain2 aku tak kenai la plak.

Start agak lambat, walaupun aku rase aku dah sampai lambat. Tp performance best2. Cuma aku agak sedih dgn segelintir crowd2 yang meninggalkan arena awal. Mungkin diorang dtg tgk certain org perform, dah abes org tu perform diorang pon balik la. Apa la salahnya tunggu je sampai habes, tolong lipat2 tikar ke kan. Mcm biasa2. Haih.~*

A few pics from me to share. Gambar biasa2 je. Diulangi, gambar2 ni test low light skill, please bear the noise. :D *saye budak masih byk nk kene belajar ni*

echah penjaga tasik

this girl from Sound of Acoustic. Very soulfull (ceni ke eja teacher?) and great voice.

2 comments:

Mohd Ahmad Ferk said...

low light eh?
tapi u got high skill dalam photograpy..
hidup siti kotak!
nice pic.. :)

[siti] said...

thanks ferk. byk lagi bende yang aku nk kene belajar. :)