Sunday, June 28, 2009

Krispy Kreme

Hari ni aku jumpe besfren aku si makhluk asing. Die dtg KL, so lepas kelas saje lepak dgn die. Dpt gak aku pass hadiah besdey yang aku beli untuk die tp baru dpt nk bg sbb aku malas nk pos. hehehehe. Kitorang jalan2 kt Times Square je.

Saje la beli Kirspy Kreme untuk bawa balik, sedozen. Bukan first time aku makan donut Krispy Kreme ni, tp kali ni aku nk bg org2 kt rumah rasa and komen pulak. Bg aku donut die sedap, lembut sgt mcm JCo, tp lg lembut la.. rase mcm cair je dlm mulut. Satu je yang tak best. Manis!!! Sgt manis bg aku la. Tp ada juga flavour mcm original and choc ice with kreme atau with custard yang aku suke.

Sape2 nk try boleh try. Setahu aku kedai die ade di Berjaya Times Square dan Mid Valley. Kat tpt2 lain aku tatau la plak.

1 comment:

Unknown said...

ohh bleh try ni... asik big apple je, da boring...