Monday, June 8, 2009

what u give, u get back

Sekali kita menyakiti hati org, sooner or later hati kita akan disakiti semula. Itu apa yang aku percaya, what u give u get back.


Kalau pulak kita ni xde buat salah tp disakiti, bersabar ajelah. Nnt org yang menyakiti kita pula akan terima semula ape yang die buat pada kita. Still the same concept, what u give u get back. Berbaik dibalas baik, menyakiti dibalas kesakitan, mengkhianati dibalas pengkhianatan. Mcm tu la lebey kurang. Hehehehe.

Kita sering berhadapan dengan situasi di mana kita perlu membuat pilihan. Kadang2 pilihan tu sgt sukar, lebih2 lagi bile melibatkan byk pihak. Mcm diluah mati mak, ditelan mati bapak. Kene tidak selfish bila nk buat keputusan. Dan paling penting untuk memilih keputusan atau pihak yang betul. Boleh guna akal untuk fikir, guna rational untuk tafsir. Jangan sampai kita disalahguna oleh pihak2 tertentu. Nyesal nnt.

Aku tgh menyiapkan byk mende sbb nnt 11hb wak ang nak balik kampuang!! I'll be away dr 11 - 14 June 2009. Dun miss me oke!! and dun call or sms me as well tau. abes bill aku melambung nnt. hehehehehe.

No comments: