Thursday, April 10, 2008

Al-Fatihah...

Alhamdulillah... Ayah di discharged dari hospital tghari. Aku Ada meeting smlm ptg, jadi waktu aku gerak, Along pon gerak g spital untuk pikap ayah. Brape RM kena, jangan di tanya... ayah pun zrass kad die tanpe rase ape2 (kagum aku.. aku nk beli lens pon catu2 belanja. hihihi)

Ayah masih sakit2 sikit. Doktor bekalkan ubat byk. Kena makan tau ayah.

Smlm ptg aku ada meeting at opis. Lewat start, aku pun balik kul 5.30.. mcm hari biasa balik kerja plak. Sampai rumah dah hampir2 maghrib. Achik (adik ayah aku, rumah sblh je) call, die kata maktam (pangkat dua pupu ayah aku. Usia 70an, rumah sebelah juga) dah tenat. Tidak lalu makan dr smlmnya. Sudah sesak2 nafas. Org2 masjid mau dtg baca Yassin lps solat isya'. Kami pun sama2 la join baca yassin beramai2.

Elok2 saja habis bacaan Yassin, maktam nazak, terus meninngal dunia. Al-Fatihah. Moga roh beliau ditempatkan bersama2 org2 beriman. Jadi siang tadi, aku sempat ziarah dan iring jenazah ke kubur. Kemudian bergegas g exam. Nasib baik abang aku Wan baik hati nak hantar ke UM. :D

Aku tak tahu kenapa aku cengeng sangat. Aku sgt terasa hati. sangat2. dan aku rasa terasa hati aku yang berasas itu sangat melelahkan. Hilang kosentrasi aku sebentar mase exam. Dan boleh la termenangis kat tangga lps exam.. Wuuuu... malu!!~

Hm.. aku dah malas la. Letih.. Hati aku dah takleh terima alasan2 tipu yang aku selalu suapkan. Aku nak tenang2 aja.. aku mau konsentret pd exam, pd family, pd kerja dan pd passion aku. :)

Itu sajelah update nye. Aku cuti sampai rabu depan. Yeaha!!!~

1 comment:

hUmmY said...

innalillah...

takziah bwat ko sekeluarga!

smoge rohnye tenang disane..