Sunday, April 6, 2008

Alamdulillah...

1. Ayah sudah sihat sikit. Air di paru2 sudah kurang. Alhamdulillah. Tapi bp dan sugar masih naik turun.

2. Aku sudah rasa letih dek hectic lifestyle aku lately (terutama bermula rabu hari tu).Lepas kerja terus gegas ke hospital. Balik rumah mau juga tinjau2 photoskool dan lain2. Tidur, kerja, gegas ke hospital. Hari ni sepanjang hari di kelas KB hingga petang, bersambung portfolio model shot bersama Am dan kawannya Hafiz. Balik terus ke hospital. Esok pagi2 mahu ke taman tasik perdana pula. (phew)

3. isnin kerja. Kerja gila byk. Aku tak tahu mcm mana mahu berfikir skrg. sebal sudah. nnt2 saja fikir.

4. selasa sudah mula cuti. study leava. argghh... mahu fikir belajar pula. Tuhan, mohon kurnia aku kekuatan dan kekentalan ya.

5. Rabu, meski cuti kerna khamis ada exam, bos mahu aku ke pejabat, ada meeting penting berkisar kes berkait kredibiliti itu. sialan la. menyusahkan. tuntutan itu langsung tidak relevan dari segi undang2. aku kata aku hanya akan datang untuk meeting sejam itu. gila mau cancel leave. aku exam hari khamis!!

6. lps2 tu aku tak mahu pikir tentang pejabat... hingga tamat exam. Apa mahu jadi, jadilah. Aku bukan pangkat tinggi2 pun mau dibeban dengan masalah2 tu semua. Aku harus fokus pada keutamaan aku.

7. bercakap mengenai keutamaan... aku mau belajar tidak mengutamakan dia. letih, menjaga hati sendiri agar bisa menjaga hati org lain.

8. aku mau beli cd photoshop nnt. mau beli cs3 atau kembali saja ke ps7 ya?

9. udah la.. mau berlaundry, cas bateri Lola.. mau tidur, prep utk esok...


*terima kasih kawan2 kerana sangat perihatin. Sy sgt2 terharu. doakan kesihatan ayah saya ya.

2 comments:

hUmmY said...

hey siti!

lame x jenguk cni~

alhamdulillah bapak ko da sehat!

kem slm ye!

n all d best for your final!

:)

cemut said...

ermmm be strong kakak..moga ur dad cepat sehat.bleh kua spital..n wish u all da bes 4 da xm.. chayok!