Monday, April 21, 2008

the end

officially putus dgn ayeh. aku nk ingat tarikh ni, sbb die dah jadi gile, ikut hati perasaan nk setan bile buat keputusan. benci!!~

die pernah mintak putus sekali, tp mintak aku masa utk pertimbangkan semula lps tu. Tapi tu lah.. asyik sakit ati, aku nekad, lg sekali die mintak je, trus putus. Dan die nk, amik la.

Rasa? ntah. Aku malas nk pk. Bukan aku yang mahu. Dia yang nak. Biarlah die dgn life die.

Doakan die hepi? Should i? ntah. tak kot. aku suffer berbulan2, cube bagi die hidp, bagi die peluang. Tapi campak aku mcm tu je kan? mcm najis. fakof.

Dun worry... Ativan aku tinggal sebijik je. Aku takkan MC sbb overdose esok.

sekian.

*i'm single. please ngorat me.

8 comments:

MOLY said...

yang dah terjadi biarkan ia terjadi ....

[siti] said...

mmg lah cik lily..
tp tipu sgt kalo tak sedih kan?
tipu sgt kalo tak kecewa
sgt2 sedih bila kawan pun takde

K@sih said...

what ever will b will be..
the future is not ours to see..
que sera..sera...

take time to feel sad..
nanti awak akan recover lebih cepat... :)

semoga tabah..

* bertambah sorang lagi kwn saya yg single termasuk saya..ekeke..*

Miss Reen said...

mek ti..sabar la ek..
meh join the club..
aku pun single gak..
hahahaha

MOLY said...

kawan2 tetap ada ...
cuma kekasih peneman setia tuh dah x de
mmg betol konpem akan sedih dan kecewa ..

cuma jodoh kita mungkin bukan dengan dia ... mungkin dengan orang lain kat luar sana yang sedang menanti kita ..

masanya akan tiba juga ...
:)

Unknown said...

satu hari nanti kita akan bertemu dengan org yg lebih baik.. percayalahh.. [aku pon berharap camtu.. hurm]

Unknown said...

apa yg ko lalui lebih kurang sama mcm aku kan? ko pon tau cite aku. fakof disitu!

hehe aku emo laa bile ingat cite ko dan cite aku neh

hUmmY said...

u deserve some1 better la siti!

jgn bazir mase ngan laki gtu!

de nak putus?

bg kan je!

putus cinta is better than putus tunang or becerai!

isnt it?

life goes on!

ko pon muda lg!

kumpol dwet byk2 kayekan diri!