Thursday, April 24, 2008

kipas

aku tak tau nk kasik entry merapu ni nama apa sbnrnye. dok menggeliat tgk kipas kt atas, trus taip kipas. hahahaha.

hari ke empat. aku start rase sgt kosong and lonely. fak la. benci btol feeling ni.

mlm smlm aku decide utk away dr myspace. tatau brape lama. tgk la. hm.. knp? sbb aku blom mampu nk remove die dr top fren aku. aku masih blom mampu nk delete gambar2 die dlm myspace aku. ntah, i just haven't found the strength. enuff said. kita tunggu dan lihat je. and.. ha.. he do write a blog about our broke up in his ms. kalau ade ms aku/die.. bley la tgk. takde sadis2 pon. tp aku tanak baca lagi. malas malas malas... nnt aku lembut ati. aku kan at tisu.. so, jangan siti.. jangan...

esok pagi2 aku ade driving class. td tghari aku dah renew lesen selama 2 tahun. yeay!!~ lepas renew lesen aku g pavillion makan pasta mania and tapaw JCo (sbb q tak panjang. kalau tak, harap maaf la)

ari ni bos aku emergency leave pasal wife die (tgh pregnent) terjatuh. nasib baik tade ape2 yang serius.

ape lagi ek....

hm.. aku nk kurangkan online kat rumah untuk kurangkan kegatalan tangan aku untuk bukak myspace dan yang sewaktu dengannye. irc juge aku banned temporarily. situ la tempat first aku kenal die. dah dah... tamau ceta (kesat2 mata). hahahaha..

aku tatau knp, ari ni aku byk terkenang die. bende2 yang kitorang beli same2, tempat yang kitorang pegi, tempat yang die penah parking kete mase kuar dgn aku... aku siap bley teringat nnt puasa mcm mane la aku ek.. sbb bulan puasa last year la paling hangat kitorang dating. hari die cuti, nearly hari2 buka puasa sama2. damn. td kate tanak ckp, ni ckp lagi. hahaha..

ok la.. baik aku g tdo dan berenti bckp pasal ni.

4 comments:

Miss Reen said...

mek ti..
ko tukar layout ek..

be strong ok mek ti?
alahai... mari kiter bersamba mencarik mende yg besh utk dilayan..
ko kan dah ada lola...
aku pun ada aku nye..tp lom kasik nama..
ko pikirkan nama camera aku

hUmmY said...

rilek siti~

besela awal2 ne mud trumbang ambing n sntiase tknang!

nnt ko oke la lelame!

kitoank owez ade if ko nak share pape!

chayok chayok!

MOLY said...

x yah layan myspace ...
myspace bosan la

[siti] said...

reen : nama? ko nyer boy ke girl? melissa ke... randy ke.. hehehe

hummy : hehe.. thanks. aku pnah gak bercinta sblm ni, tp tak penah serius and sampai tahap future2 plan. so, yang kali ni mebi lebih deep la.. adeh..

lily : huhuhuhu.. myspace bosan tp saye suke myspace. tp saye dah tak suke sgt myspace kot. hahaha