Wednesday, April 2, 2008

ayah, kerja atau modem?

orang streamyx nak dtg tukar modem sekitar jam 2.

along kata dia mahu bawa ayah ke hospital. Doktor di klinik kata ayah perli masuk ward.

kerja aku tgh gila berlambak. Gila2 byk.

aku kalau boleh tidak mahu orang ganti kerja aku sbb ada peristiwa yang buat aku rasa aku taknak di relieve kalau boleh. kecuali kalau benar2 terpaksa.

Ayeh beri oppinion seolah terlalu mudah nak putuskan sama ada ambil emergency leave dan pulang, atau stay buat kerja.

Tidak mudah. Kerja aku harus diselesaikan oleh aku. Lagi pulak minggu depan aku nk cuti panjang, study and exam leave. Tapi ayah aku, aku kene pk juga. Modem streamyx itu minor problem, tapi masih harus difikirkan.

aku tak dpt buat keputusan. nangis lagi. aduh. benci la. mata dan tangan mula gatal2.

benci.

1 comment:

shashazura said...

ur dad is apart of ur life.
ur family is the only thing in ur life.
u have to think which one the priority is high.
in my opinion, u hv to think about ur dad 1st,
yes, ur work is also very very important.
just spend some minutes of time to think about ur dad,
after dat u can focus on ur work and u'll b more satisfied. (i guess)
whatever it is, the decision is yours :)
be strong siti !