Tuesday, December 25, 2007

Bila mau selesai aih...

Meski hari ini aku sudah tau sebab nya, namun hati masih nanar. sedih. pilu. sakit.

Ku kira berkali-kali aku menangis. Cuba kumpul semula kekuatan, cuba buat tak endah.. namun menangis juga tanpa dipinta.

Kasih, jangan lah kau biarkan salah faham ini berpanjangan. 3 hari kulalui tanpamu, mengajarku betapa aku sebenarnya sangat sayang dan kamu ada jauh dlm hatiku.

Kepala makin kuat denyutan, dada kian kuat terhimpit. Bimbang demam esok dan bimbang juga sukar tidur seperti malam2 suda, lenaku sebentar lagi berbekal 2 biji panadol dan 1 biji polyfed.

Moga esok bawa perkhabaran yang indah2 aja. Aku tidak mampu lagi menanggung.

2 comments:

Unknown said...

tak settle lagik ke beb?

aku harap ayeh baca blog ko neh..

jgn biarkan ia berlarutan..

bebaik la semula!

Miss Reen said...

kalo ayeh tak berbaek..aku tlg pukul / babab dier nak?