Monday, December 17, 2007

Weekend yang menyampah

Aduh.. Liverpool kalah di tempat sendiri!! buat kali ke 5 dengan MU. Satu perasaan yang menyampah!!~

Hady Mirza menang Asian Idol. Huh, ade yang jata sms muka jambu. Tp tetap menang lah kan. Hady Mirza juga punya suara yang sedap. Dalam tangisan terkejut masih boleh perform ok. Kira ok la. Dari Jac, aku lebih prefer org lain. Bukan sbb tak support negara sendiri, tapi bagi aku suara seperti Jac tu muak didengar berkali. Sekali dua ya, tapi berkali jadi muak. Suara begitu sesuai nyanyi lagu2 soul, seperti Fantacia Barrino, lagu2 gereja.

Ahad yang tiada apa2 aktiviti. Esok kembali semula kepejabat. Busan lagi.

1 comment:

Unknown said...

oih aku tak tengok itu idol..
btw.. aku dah dapat cd tu petang td. tatau la bile sampai.. tp aku baru check tadi ehehe

maceh maceh maceh