Monday, December 1, 2008

bakal bertukar

aku cuti 3 hari... hari rabu ada exam, khamis baru kerja. sblm cuti, on thursday.. orang IT inform aku yang pc aku akan ditukar, sbb tahun depan HR system baru.. jd aku kene ade pc power rangers. haha.

jadi.... aku pun kene la kemas semua barang2 koleksi aku kt pc tu. hahaha.. mmg byk rupenyer. mane tak, tiap kali beli mekdi or apa2 yang ala2 collectibles, letak je la kt situ.

sile klik untuk enlarge.


Buanie tu kredit tu apai , hehehe. tak sempat agik nak berbagai2 dgn buanie ni.. name pon tak kasik lagu. Bubu ok ke? hehehe.

lately ni aku jadi agak sensitif. Maybe sbb too many things yang selama ni aku buat2 lupa n malas nk pk.. semua piled up. But i prefer to remain silent. semua dah besar, pandai2 la fikir. kadang2 bile kite buat, kita tak fikir yang ade orang terase. terase ni mmg kecik, tp bile dah timbun2 byk2, lama2 jadi penyakit.

I have to admit, i'm really bad in expressing tak puas ati, cari gado and stuff. Sometimes I dun even know how to argue. lagi nak maki or marah2 orang. Kalau dah kene marah or maki dgn aku tu, sendiri mau ingat la dah tahap mane marah aku tu.

i better stop here, before aku ckp things that i'll regret later. I will remain silent, tired of being used.

5 comments:

Unknown said...

ye la beb. nak maki-maki semua macam buang karan. bukan budak kecik lagik masing-masing.

lantakkan je la.

Miss Reen said...

ko terasa ngan aku ke?

kalo terasa..cakap terang² ti..
aku ok je...

hUmmY said...

kekekeke!

besepah2 anak2 kat pc!

comel btol!

[siti] said...

dosh : tu ar. bek dok diam2 je sampei kewl.

reen : aku tak pandai. bia je aku ceni.

hami : ya ya. tu semua askar2. haha. penghibur kala stress.

cemut said...

cantik nye anak2 bear dpn keyboard tuh..nak satu.. can? kekeke .samat bertuka pc :D