Thursday, December 25, 2008

haih la....

serabut2.... i got to know something and i got serabut. And suddenly i felt that i have no where to turn tu. Haih lagi.... haih....

tadi aku ade job. (cerita ini dan seterusnya tiada kaitan dengan serabut, sbb serabut berlaku selepas tamat episod ni. Haha). Job kt KJ. Job ok, tp ade la a few things yang buat aku not so happy la.

Aku sajerk la sms si hummy since die dok KJ. Umah die tak jaoh pon dr tempat tu upernyer. Saje la ajak die lepak afterwards. Kitorang g sogo. Si hummy shopping dan membuat cubaan mengajak aku bershopping sama. Hahaha. Ntah.. aku tak jumpe perkara2 yang btol2 buat aku rase nk beli. Lps sogo g area bukit bintang plak. The only thing (selain makanan dan tiket train) that i bought today is new jibbitz for my crocs. haha. 2 biji jibbitz.

Mase nk naek bas aku tanye la driver tu tentang route baru bas, sbb klang sentral (stesen bas klang yang baru) akan start beroperasi this saturday. Shit la bas KL tak lalu depan umah aku. Aku kene amik bas all the way ke Klang Sentral sana (which was much further, i can say more than 3times further than umah aku ke klang skrg), then amik bas ke KL yang lalu jalan yang agak jauh untuk sampai ke federel hiway. Wadefak la. Seriously menyusahkan. Kalau org2 dari area banting or port klang nk ke KL lagik serious shit jauh. Aku rase nk carot je sape punye idea bas ke KL lalu hiway Bukit Raja sana. Langsung tak amik kisah kot susah payah orang yang nak g keje kt KL hari2 ni.

Trus aku serabut dgn stetmen dr driver tu. Patutnye bas KL ni lalu la stesen bas lama ni. Kalu lalu depan umah aku lg aku hepi la kan. Ish. Tatau la aku nk marah siapa ni. Nak ngadu dgn sape pon aku tatau.... jadi aku mengadu la dgn blog aku sendiri. Haih lagi.

Orang kate tak baik mengeluh, tapi aku pon tatau berape ratus kali dah aku mengeluh mlm ni. Haih....

5 comments:

hUmmY said...

hahaha!

cubaan menggoda kau x menjadik!

cis!

hahaha!

peh..

jauh gile kalo ekot buket raja!

abes la kau kne bgn pukol 5 pg!

:))

[siti] said...

kureng kaw hummy. mau matik aku kalo kene bangun kul 5 hari2.

susah nk goda aku shopping ni, unless kalo jumpe yang aku btol2 berkenan... takyah gode dah, price tag pon aku pandang sipi2 je. hahahaha.

Miss Reen said...

kena rajin bgn awal lar pas nie mek ti weh....

[siti] said...

bangun awal tu tak jd issue sangat la. aku riso kalo aku kene balik lambat... ade ke bas? dah tu klang sentral tu dah jauh tu... maunye abang2 aku nk g pikap aku kt sane.

Zura said...

kalo camtu kena carik rumah kt kl le jawabnye ..