Saturday, December 13, 2008

hutang tag ezza

tag ni aku pnah buat dulu sbnrnye. hehehe. tapi takpe la... demi ezza adek ku sayang, sis buat juge la tag ezza ni.


State 15 weird things/ habits/ little known facts about yourself.

1. ni... paling kelakar menurut adik aku, acha. Aku tak reti nk buang kahak.. ala, herkk ptuih tu. Tiap kali aku kene batuk berkahak tu, mesti agak suffer la sbb lambat nk baik.. sbb aku tak pandai nk buang. kalo dpt pon sket2 je..

2. kadang2 aku boleh jadi sangat pemendam. pendam2 sorang2, lama2 ilang la. jarang sgt jadi dendam.

3. aku no 5 dr 8 adik beradik. Sulung n bongsu perempuan. Jadi aku anak perempuan yang tengah2. ade kakak, abang, adik lelaki n adik perempuan. hehehe.

4. walaupun junior2 aku slalu ckp aku ni berani, aku ni penakut jugak sebenarnye. Buktinye kereta aku yang jadi tukun sbb aku takut nk drive semula.

5. Aku seorang yang sensitif. Boleh jadi sangat sensitif kadang2.

6. Sekali aku sayang orang (ni in terms of sayang adik2 abang2 kakak2 la), aku akan always sayang la. Takde terms ex adik angkat ke ape ke.. cume bf je kalo dah clash jd ex la. hehe.

7. hobi aku sebenarnye mengumpul stem. siyes. kat opis aku ade satu kotak stem yang blom diproses utk letak dlm album.

8. aku terlalu byk baju hitam n perang, sampai kawan aku tego suro aku kaler sket wardrobe aku. skrg aku dah ade kaler2 len. hehehe.

9. aku tak tahan sejuk. kakak opis aku panggil aku mamalia berdarah sejuk. hehe.

10. mase aku kecik2 rambut aku lurus. skrg sudah curly.

11. aku jarang sgt shopping baju n seluar. mane yang ade tu pakai je sampai koyak ke.. out of shape ke.. baru sibuk cari baru.

12. used to be shoesaholic. tp skrg tidak lagi.

13. paling malas melawa. sekali sekala je aku grando bermekap bagai. kalau tak pakai je ape yang ade, asal kemas.

14. suke memasak (eh, aku rase yang ni ramai dah tau)

15. aku ade masalah sinus yang agak truk. tp aku sinus telinga. pnah dgr?


dah la.. cukup dah 15. dah kire 30 dah ni termasuk previous tag. sape2 rase nak bikin, sile2 la yek. hehe.

No comments: