Sunday, December 21, 2008

i'm single, but not looking (currently)

haha. ape punye topic la kan?

Last week, aku berborak dengan adik aku.. pasal eyesights. cerita bodo je. pasal aku lagi rabun drpd die... pasal aku agi kerap pakai lens skrg sbb power spek aku dah patut ditukar (makin rabun la aku ni dlm erti kata lain). Suddenly aku boleh cakap "Abg Soleh (Ayeh) kan die rabun lagi teruk tau. Tapi sebelah mata je". It just slipped from my mouth. And tibe2 otak aku pun mcm layarkan aku yang suke kacau Ayeh. Aku tau mate kiri die mmg very2 poor sights, tapi aku suke buat die terpakse jeling aku pakai mate kiri die yang rabun tu, esp time die tgh driving. hehe.

There are time yang aku sgt2 miss the moments we're together. It's been 8 months since kitorang putus. Aku rasa aku belum ready untuk relationship lain. Haih.

Unless, Tuhan bukakan pintu hati aku, atau terus aja temukan jodoh aku, bercinta aje lepas kawen. Wallahualam. *senyum nipis*




*ada banyak juga update. Makan2 sekeluarga di Kedai Kopi (thanks bangah sbb belanja kitorang), wedding sara and makan2 kat Cosy Corner beramai2.

2 comments:

Ezza Narziefa said...

dah lame jugak kte berdua ni single..sis 8 bulan..org 9 bulan..

aheaheh... tunggu kawen je la nampaknye..carik2 pun tak jmpe je...

hikhikhik ~

hUmmY said...

doa jela byk2 siti..

smoge ditemukan jodoh ngan org yg baik!

amin~