Wednesday, December 31, 2008

haih la rantai lagi...

tak sangka, entry aku mase aku g rantai di red bungalow, buat hit aku naik. adeh. ni gare2 blog rantai yang link kan aku sebagai pengomen yang
yang kata bosan - sedih - tertekan - keciwa dan keliru dan seangkatan dengan nya..

dan siap ada pesanan

kepada link2 di bawah ini sila mengerti apa itu rantai.art terlebih dahulu..


ok la. aku ni tak paham la rantai tu ape. asyik pegi tiap2 tahun nk tgk artwork and poetry. tu aje.

menurut mereka artwork semua dah tapis, hanya berkualiti boleh masuk ehibition. Ntah la, aku takde specialization utk value artwork tu berkualiti atau tidak. Kalau foto, aku cume boleh tgk dr aspek teknikal hanya mengikut level yang pernah aku belajar tentang fotografi. Banyak gambar2 tahun lepas yang aku suka, kagum and bley terpegun. Tak tahu la plak kalau tahun ni diorang dah tak join exhibition, sbb tu xde gambar2 diorang. Yang ada hari tu, diluar ilmu aku untuk nilaikan. Budak2 Rantai dah kate artwork berkualiti, betul lah kot. Mereka lebih tahu, kan.

Aku tak minta jadi isu pun untuk pendapat2 ikhlas aku hari tu. Mungkin next rantai, kalau aku belum berjaya memahami rantai t ape, tak perlu la pergi kot. Kang kalau ade rase2 yang kurang pada mate malas membaca aku ni, terkomen kt blog... kontroversi lagi.

Haih lagi la.. i already had a not so good year end. This one i'll take it as too-mild-to-be-taken-seriously.

Sekian.

No comments: