Tuesday, December 16, 2008

dah abes exam, hoyeh!!~

tadi last paper, International Business. Susah, siyes. Aku banyak goreng je. Kesejukan plak tu. 2 hari aku exam pagi kul 9 - 12.10 (semalam n ari ni). Selsema yang baru nk baik mcm tak jadi nk baik trus. haha.

Tadi lepas exam, aku jumpe Sabran n Kak Suzi (opis mate n ex opis mate) kat bawah exam hall, tgh study. Diorang pun last paper.

Sampai rumah aku tros rase ala2 malas2. Aku bley tertdo sampai pukul 7 baru bangun. Hehehe.. letih beb. Rest otak sket, finally abes dah azab untuk sem ni, tunggu sem depan plak.

Ayah belanja makan dkt kedai seafood dkt2 sini. Lately ni aku makin banyak abeskan masa dgn family. Cuti pun dok umah dgn family. Which is good la jugak. *senyum*

Esok tghari nk start gym balik la. Aku byk cuti study n exam skrg, lama jugak miss gym. Kalau boleh tanak miss lagi. Aku ade target ni. haha *jangan hangat2 taik ayam ok*

Esok mlm maybe kuar dgn Leen. Dah lame giler terpostponed nk celebrate birthday die. Besfren aku yang lagi sorang tu plak dah ade dunia die sendiri. Biar la. Malas aku nk campur n pikir. Masing2 dah besar kan.

Bila org dah tanak share dgn aku, aku terima je. Aku tanye2, tapi takde nk btau aku, walaupun aku dah tau sbnrnye.. biar la. So, aku assume die tanak aku tau la. It's ok. Tapi bile aku btul2 buat tanak amik tau, jangan la nk terase2 dengan aku. Orang nk berahsia orang tak halang, orang nk cerita aku sedia je nk dengar. Tu je.

Aktiviti memasak makin best plak skrg. Hari tu masa bangah buat makan2 kt rumah baru, aku masakkan fudge brownies ade walnut. Best. Aku ingat next week nak bakarkan untuk kawan2 aku yang birthday bulan 11-12. Ye la, mase birthday Reen aku buatkan die kek kan, siap topping ok (aku tak penah buat kek ade topping b4 tau, special tu). Aku bikin walnut brownies ok ke mai?

Hari tu aku ade shoot untuk event. Nnt dah release gambar kepada client, aku up kat sini ye. Skrg dlm proses minor editing and susun semula je. Siap tu baru boleh submit.

Kenyang gile prot aku skrg. Ingat mlm ni nk try buat muffin plak. Bahan2 semua dah ada, tapi aku ade baju nk kene siapkan. Maybe weekend la baru bikin projek muffin. Bakar sekali dgn brownies. Jimat letrik. (aku baru sedar yang elektrik oven tu tinggi wooo voltan die, mesti mahal bapak aku nk bayo bill nnt. hehehe)

oh, aku perlu katil baru. Seriusly. Katil ni lame gile dah, dulu kakak aku pakai b4 die kawen (skrg anak die dah nk masuk darjah 1 dah). Adik2 aku dulu pun pakai katil ni. Aku ingat nk beli day-bed idaman aku kt ikea tu.. tp pk2, daybed tu kene pakai tilam yang tebal tu. duit lagi plak nk beli tilam.. mau dkt rm1k kot utk 1 set tu.. adeh.. pk2 balik...*think2*

banyak ckp plak aku entry kali ni. Happy kot exam dah abes. muehehehe.

*aku tade plan berpoya2, sbb aku nk berpoya2 dgn sape? jadi.. mebi isi masa lapang lepak umah je kot hehehe*

No comments: