Monday, January 21, 2008

adeh la nasebbb..

aku byk sakit 2-3 menjak ni... sakit kepala, sakit jari, sakit hati (paling byk).

Hari ni aku sakit perut. Gastroentritis. Ape tu? Ntah. Doktor kate angin. Aku pon rase centu. Angin+cirit+sakit. MC satu hari. Skrg dah pukul 3.30ptg. Suasana dlm perut masih bergelodak. Ayeh kata asal tak amek MC dua hari (sebab esok kami ade urusan mahu ke bangsar, jd kalau aku MC boleh la pegi awal). Suke2 die je MC dua hari. Chet.

Hm.. nak recap ape yang jd since last update blog? Hm.. tak byk. Semua mcm biasa2 je. Ade la beberapa peristiwa yang menambah calar kat hati... tp aku anggap tu ujian Tuhan. Dia mahu menguji keuatan kasih sayang kami dan tahap kesetiaan kami berdua. Aku mohon dia beri aku jiwa yang cukup besar untuk menghadapi semua ujian2 ni. Aku kene ada tahap kesabaran dan tinggi dan kepercayaan yang utuh. *tak senang ni, tp yakin boleh*

tenkiu kawan2 yang sensitif tentang diri aku. Ambil tahu keadaan diri aku. Terasa sungguh disayangi! ehehehehe...

aku nk bela hamster semula la.. ape pendapat anda semua?

5 comments:

MOLY said...

aaaaa ... perot kosong masok angin .. sila makan dengan banyak ...

jaga diri tuh ..

Anonymous said...

betul... masuk angin kuar asap tu hehehehe

cemut said...

hihi bela la hamster.cemut ade 5 eko.hihi tp ntah bila nk dpt bebi

Miss Reen said...

aku sokong!!!
aku sker hamster!
aku sgt sker tikus!!!!!!!!!
kalo anak ayam lg cantek..!
hahahaha..aku laks lelebey

[siti] said...

anak ayam mase kecik je cantek
dah jadi ayam makan je sedap
hahahahaha