Friday, January 11, 2008

Update siket2

Hm.. Rabu juga hari2 yang biasa.. semua mcm biasa.. petang ber skuasy. Aku gemar bersukan. Waktu di asrama dulu (sekolah menengah), aku aktif, tidak pernah miss waktu riadah petang2 hari. Ya la.. berat waktu tu pon 45kg saja.. slim kan? hahahaha.. skrg mcm mak gajah.

Last ber skuasy bersama teman opis, rasa2 nya sblm aku cuti exam. Adalah hampir 2 bulan. Jadi, bila berskuasy semula aku kepancitan!! Tiada satu set pun yang menang, padahal aku men dgn pakcik despatch yang umur dah cecah 50 tahun. Gelak je Pakcik Muklas men dgn aku, menang sokmo.

Jadi mlm nya, aku beronline sampai lewat... berYM dgn ayeh yang bekerja shift malam. Jam 3 baru tdo. Dengan keletihan, tambah tidur lewat.. aku bangkit hampir tghari. Hahahaha.. sesuai la dengan hari cuti. Konon2 nya mau bangkit awal kemas bilik.. jadinya, lewat la start.

Aku cerakinkan (boleh ke guna perkataan ni?) meja komputer.. pc pon aku simpan je. Lps ni akan guna laptop sepenuhnya. Seharian mengemas itu ini.. semua la... jam 12 baru siap (acara selingan termasuk makan, karaoke, tgk tv, tgk drama, amazing race dan yang sewaktu dengannya).

Sabtu ni mula kelas.. hm.. rasa mcm teruja pula....

1 comment:

Unknown said...

apa cerita dua hari neh pulak? pi deting gnan ayeh yeeeeeee?? ;P