Thursday, January 3, 2008

Hiburan IRC di petang hari

Agitator: [siti]
[siti]: ya
Agitator: join cnel sy ley
[siti]: tak
Agitator: knpe?
[siti]: malas
Agitator: smbong eh
[siti]: ya
Agitator: apsal sombong sgt/
Agitator: idup tk kekal la
[siti]: so?
Agitator: smoga ko dpt bncana
[siti]: haha
[siti]: doakan org dpt bencana sbb tanak masuk cenel?
[siti]: grow up
Agitator: yep
[siti]: ko ni baru blaja men irc ke?
Agitator: sbb kau terlalu sombong!
Agitator: aku benci!!
Agitator: xde kne mngene bru balaja atau da lama..
[siti]: hahaha
[siti]: helo
[siti]: aku mmg tak suke nk suke2 join cenel ok
[siti]: so, aku tanak join ko y kate aku sombong, ok la
Agitator: klau kau tak suke join cenel
Agitator: apsal cenel malaysia pun kau join.. uptown??
[siti]: laa....
Agitator: apsal tak kluar 2 2 trus!
[siti]: suka hati aku la nk join cenel mane y aku suke
Agitator: ckp tak serba bikin
Agitator: kater tak suke join cenel
[siti]: mmg la tak serba bikin
[siti]: mcm mana nk serba bikin
[siti]: aduh
[siti]: bahasa pun tak btul
Agitator: mcm kau la
[siti]: aku ckp aku tak nak join kan..
[siti]: yang kau tiba2 nk emo apasal plak
[siti]: ade effect ke kalau aku tak masuk cenel kau?
Agitator: pegi r dgn kscombongn kau tuh..
[siti]: ok
Agitator: biar rmai benci kau
Agitator: !
Agitator: -n-
[siti]: tq
Agitator: smoga jd btol2
[siti]: hahaha
[siti]: kelakar la sedara/sedari ni
Agitator: jgn suke..
[siti]: ape name cenel sedare y hebat sgt tu?
Agitator: profil
[siti]: -ChanServ- The channel profil is not registered
[siti]: apekah
Agitator: tanda #
[siti]: ok
Agitator: apsal tk msuk
[siti]: owh.. cenel ni
[siti]: aku pnah masuk dulu
[siti]: tp tak minat
[siti]: maaf
Agitator: join
[siti]: hah
[siti]: kan dah ckp tak minat
Agitator: join now
[siti]: heh
[siti]: penting sgt ke aku join cenel tu?
Agitator: penting
[siti]: ape kaitan nya aku masuk cenel tu dgn hidup kau?
Agitator: masuk jek
Agitator: masuk jek
Agitator: huh
[siti]: ha?
[siti]: sorry la
Agitator: join ar
Agitator: cenel aku xde org r
Agitator: supor le ckit
[siti]: lor...
Agitator: support ar
[siti]: sorry... aku dah byk channel sbnrnye... cuma siang2 mcm ni aku masuk 2 cenel ni je
Agitator: support ar


hahahhaa.. adeh, tp aku mmg tak suke join cenel byk2. N sbnrnye aku dah ade byk cenel y aku committ dlm irc, dan aku takde rase nk tambah jumlahnye ok.

adeh... saba je la...

8 comments:

Unknown said...

hahahaha bungoksnya!

yg ko pegi layan budak tu apesal?

dia tu mmg budak la kot

budak baru belajar main irc

baru belajar nak bukak cenel

invite org tapi org tanak masok ekekeke

10 tahun dulu mebi la... tapi dah basi zaman2 tu..

tapi aku menyampah budak2 baru kat irc skang neh. tadak adab!

dets wai aku tak suka masok irc eheheheh

[siti] said...

aku saje layan2 sangap2 ptg2
hehehehehe

hUmmY said...

wakakakaka!

aku salu kne ngan org2 ceni!

bebal abes!

psal x join # nak emo2!

waddehek!

wakakakakakkakaka!

shashazura said...

siti !
chacha neh.
hee.
gle glabah org tu
pakse2 org masok cenel lak.
kohkoh

medea dayana said...

oh agitator ni..
pnah kene paksa gak
tp yana xnk so mmg de ckp sombong la ape la..
cam kite wat slh besa plak xmsk cenel de kn?
wadehell~

[siti] said...

tu la
siap nk doakan org y buruk2
mengom btol

klakar la org ceni
nick tu dah 3 tahun x silap
tp bley buat prangai mcm baru men irc

Miss Reen said...

aku selalu kena invite..
dan aku ignore..
hahahahaha....
kalo berkeras suruh aku join..
aku akan jawab..
'aku layan cenel beso sajer..cenel kekecik tak layan...'

Anonymous said...

kah kah kah
budak rosak akhlak tuh..
opss..sensetip nye komentar siti kutak