Monday, January 7, 2008

owh lagi2 tag

Owh aku telah di tag lagik, leh si LindoshSlebet. Mari kita tgk apekah tanda hargenye kali ni *miahahaha*

APA ADA DALAM BEG

haaa... aku ni agak rajin la bertukar2 beg, mengikut keperluan.. kadang2 beg besar, kadang beg kecik.. al-maklumlah ade lagi title student melekat, kadang2 kene gak bawak buku merate ye tak... tp, basically, ceni la....



ni beg yang aku paling slalu pakai, baik g jenjalan maupon g keje. Sbb ape, aku pon tatau.. sbb aku sker la.. hahaha..


Selalunya ni la perkara2 yang aku bawak, esp bila g jenjalan. pressed powder, lip gloss, lipstick revlon, eye pallete anna sui, wallet guess kesayangan aku, perfume guess jugak (gile guess gamaknye aku ni, dr handbag sampai ke perfume), sunglass, handsfree, contact lens pnyer case, pas keje, kunci drawer.


Tapi ni kire paling basic la... wajib bawak perkara2 ni kalo nk g keje.. wallet, hp, kunci drawer, pas kerja.

Di samping hp motorola kepunyaan adik aku y masuk asrama tu (hahahaha.. second hp aku nokia usang je, mane ntah aku letak), aku pakai nokia sabun y digunakan sbg kamera utk amek gamba2 ni semua. Hp sabun aku tu nama dia Gus ok!!~

wallet plak....

wallet aku yang dibuka seluas alam


Aku agak ade habbit mengumpul kad. kad diskaun ke, kad keahlian ke.. ni sebahagian dr kad2 aku.. kire ni y aku slalu bawak ke mana2 la.. ic, lesen, JCard, kad2 bank, sushi king, isetan, padini, toys'r'us, kad matrik, kalendar crocs n dunkin donuts, kad darah.. dan bisnes2 card kengkawan.



Aku jugak sgt sentimental orgnye... tiket wayang, resit g makan.. semua aku simpan. So, simpanan sementara wallet la. Kadang2 dah berbulan dlm wallet, baru masuk kotak. Mcm rupiah tu, dah berbulan dah aku g Jakarta, ade lg dlm wallet aku. Miahahahaha...

Ok, next!!~


Put Your Player On Shuffle
You Answer The Question With The Song You Got
Don't Cheat, Even If It Doesn't Sound Right!!!

1) What Does Your Mom Say When She Yelled At You
* Diari Seorang Lelaki - Pretty Ugly *uh*

2) Your Dad Pokes You In The Head, What Does He Say To You?
* Lips Of An Angel - Hinder *aih*

3) You're Best Friend Punches You In The Arm, What Does He/She Say?
* Bad Day - Daniel Powter *hahaha.. kasihan Leen, bad day nk punch2 ai eh*

4) You Crush Bumps Into You At School, What Does He/She Say?
* Hiba - Hujan *harus kuteruskan hidup walaupun perit tanpamu.. seswei*

5) You Worst Enemy Walks Up To You What Does He/She Say?
* Can't Take My Eyes Off You - Lauryn Hill *hahaha... wicked*

6) You Are Walking Down The Street At Night When Stranger What Does He/She Say
* Hurt - Christina Aguilera *ahahaha*

7) You See Your Pet, What Do You Say To Him/Her?
* Izinkan Ku Pergi - Kaer *uwarghh... tau ar hamster aku dah mati*

8) Your Favorite Teacher Comes Up To You, What Does He/She Say?
* Rimas - The Fabulous Cats *mak aih.. cikgu tasayang saye dah eh?*



What Song Do You Play When You Are...



9) Happy
* Goodbye My Lover - James Blunt *chaih.. ni la lagu break-off yang paling menyayat hati bg aku*

10) Sad
* How Me Seksi - Too Phat feat Inul Darista *errr... apekah*

11) Depressed
* Sembunyi - Misha Omar feat Andy *hahaha.. depressed.. ya, ya.. depressed sbb aku suke lagu ni*

12) In Love
* Ku Impikan Bintang - Sean Ghazi *miahaahaha*

13) Missing Someone
* Engkau Laksana Bualan - Sheila Majid *woh.. perlu ke?*

14) Having A Bad Day
* Come Away With Me - Norah Jones *yeah.. aku mmg layan jazz bile aku down*

15) Trying To Go To Sleep
* La La La Kerjalah - meetunclehussein *nak tdo kerja mende plak ni*

16) Really Really Hyper
* Like A Stone - Audioslave *yaaa.. hyper sbb stone dah*



What Song Was Being Played When You Were...




17) Having Your First Birthday
* Glamorous - Fergie *wah wah*

18) Going Out With Your First BF/GF
* Girlfriend - Avril Lavigne *hahaha.. btol2*

19)Getting Proposed To...
* Don't Stop Dancing - Creed *jangan benti menari kegembiraan ok*

20)Getting Married
* Aku Scandal - Hujan *hahahaha. woi, kawen la.. ape scandal2 lagik*

21) When You/Wife Having Your First Kid
* Unfaithful - Rihanna *bukan anak saya.. tidaaaakkkkk!!!! miahahha*

aku main ngan jujur okek. so semua org jugak kena jujur!


Ok.. dengan ini *ehem* saye ingin tag... Hami, Chacha, reen, mishami, cemut, dayana.. sape lagik... hm.. kamu kamu dan kamu jugek.. yeay!!~

3 comments:

shashazura said...

wargh !
kene tag !
:))
wokeh.
sy akan cube menyiapkan ye cik siti
:D

-intan- said...

wahhhh sampai dalam2 wallet dia bukak.. cayalahhh..! hihihih..comei jek tag ofis dier..!

ps/ tenkiu letak my link at ur blog, ok i will link urs oso.. ;)

hUmmY said...

auw~

kne tag!

nnt aku wat ye cik sitik!