Wednesday, January 23, 2008

'S' for us kan sayang...

Ok2.. aku tau aku tak sepatutnye melebih2 dlm hal ni. hehehe.. but seriously.. i'm so damn fu*king happy man!!

Hari ni bermula dengan tak seberapa. Oh, smlm aku MC.. aku dan adik aku sorang je sakit perut dlm rumah ni. Mebi air yang kitorang minum mase g asrama acha. Mmg takleh blah.. aku dok rumah je sepanjang hari.. tp konversasi yang paling aku ingat smlm (meski dlm sakit2)

ringg ringg (ayeh call.. tp mmg bukan la bunyi ring2.. aku assign tone anak ayam)
aku : hello syg
dia : hm.. anda katner ni?
aku : kat rumah la. kan sy ckp td saye sakit perut.. sgt2
dia : ye la.. anda ckp sakit perut je. tak ckp pon MC
aku : anda tak tanye
dia : laaaa.....

hahaha.. sengal kan aku ni?

hari ni. meskipon pagi td aku masih sakit2, aku gagahkan gak diri aku g opis. Lagipon aku dah janji nak amik printer dari Badang CS. Tapi kt opis perut aku bunyi punya best. Mcm enjin ferrari. Lalu aku pon g klinik dan doktor ua yang klakar tu (serius doktor tu buat lawak bodo)kask aku MC sehari.. dan sbb aku dah g keje, mmg tak la aku nk balik.. lps tu keluar balik amik printer kan?

Ape pon.. aku lepak gak opis jap... setelkan hal2 penting kat opis. lps tu aku caloh.. jumpe leen kejap kat times square, the tunggu ayeh jemput aku dkt2 area vegas.

ok.. kami trus ke bangsar, ambik printer dr badang. then g NST amik tiket muvi ape ntah utk sayang aku tuh... then trus shoot balik ampang. Makan mekdi kat desa pandan. Then g tgk muvi kat MBO (skrg tiket die dah laen arr... hehehhe)

Surprisingly (even not romatically) die kasik aku menda tu. aku, like... awak!! huhuhu.. hepi nyer!! (ape yan die kasik dan ape aku bua lps tu teet teettt.. rasie. hahahahaha).

Tapi aku hepi la... 'S' for us kan sayang...

6 comments:

MOLY said...

wahhhhhhh .... heppi nya dia !! gud for u

;)

cepat sihat yeh !!

Nadiah Azli said...

wah. begitu indah nampaknya kehidupan kamu.
ngak apa2.
asal happy aja selalu.
daa..

Anonymous said...

asip sakep je puwang sitik nii

Nadiah Azli said...

nagaoka? wah.. bole tahan. takde la jauh sgt. dan.. takde la dekat sangt pun. >_<

Miss Reen said...

eh eh..
aper tuh ar?
nanti aku tanya ayeh...
hahahahahaha

Unknown said...

sayang sayang sayang.. kau sudah berpunyaaaa