Thursday, January 31, 2008

Ya Allah.. Mohon dipermudahkan jalan...

Bila kita nak buat sesuatu yang baik.. memang byk betul dugaannya. Sabar mmg kene amat2 sabar.

Aku sedang bersabar. Beri dia reda dulu. Mungkin die terlalu risau dengan perkara yang unforseen. Aku sedang table semula skrg. Aku amat2 harap, bila dia sudah sejuk.. mahu dia berbincang, dan boleh aku tunjuk saja penyelesaian yang aku dpt nnt.

Ya Allah, jangan kau beri rasa kalah dlm hatinya.. byk lagi yang bakal ditempuhi. Besarkan hati2 kami dalam menempuhi ujian2Mu ini Ya Allah. Andai kau takdirkan mmg inilah jodoh kami, tabahkan hati2 kecil kami dlm menempuhi ujianMu ini.

Aku sgt lemah. Aku tak pandai berdoa. Tapi sesungguhnya Engkau Tuhanku Yang Maha Agung, Maha Mengetahui. Hati2 kami ini juga milikMu Ya Allah. Berikan kami kekuatan Ya Allah. Jangan jadikan kami mudah mengalah.

Aminkan ya kawan2. Aku sedang amat mengharapkan support anda2 semua. Terima kasihsyg2.

Salam...

6 comments:

Qaseh Bidadari said...

semaoga tabah dan sabar menghadapi perkara ini...

banyak kan berdoa..

tuhan tu maha penyanyang...

[siti] said...

terima kasih byk2 mama ranggie. mmg amat2 perlukan sokongan waktu ini

Miss Reen said...

smoga kau tabah menghadapi segala dugaan dalam idop ini..
kalo dah jatuh..
bgn lg..
k?

Anonymous said...

kuatkan semangatmu.....aku juga pernah nak tewas...tapi bangun menjadi org yang berjaya.....

pesy said...

bertenang....jgan cepat mengalah....dan jangan jadi org yang tewas.....

pesy said...

tapi citer tu i tak paham siti....cuba u jelaskan lagi....

tq.pesy